tisdag 3 april 2012

Tack & Tack - till 2 Fina medmänniskor =)

Idag fick vi ett paket :)

Först ska man läsa kortet,
det lärde min mamma mig ;)
& smaka på det -
- det lärde jag mig själv
Den fina saken tar jag!
Du fina Monica,
vad du trollar med dina händer =)
Stickar fina spetsar i sjal & kofta
& denna gång skämmer du bort oss med finaste tingen i tyg =)
Tack!!!
Jag älskar tröjan!!
Tycker passformen är perfekt,
både längd i armar & kroppen
Randigt - ahhh
& så fina glad-färger =)
Okej, en till bild då,
den är ju så fin =)

Så fina - till Amanda =)
Tack !!
Monica skvallrade innan om att hon
tagit fram symaskinen & grejat med den -
- & nu skulle vi få utvärdera resultatet!
På Syfestivalen i februari,
undersökte Monica hur alla de haklappar/halsdukar/snusisar,
som Amanda hade, var gjorda
(Kan säga att det går X-antal per dag till lilla fröken =)
Så när paketet damp ner i brevlådan idag,
trodde jag det var ett par sådana -
- döm om min förvåning när det dessutom fanns
2 par byxor till Amanda & 1 tröja till mig :)
Ett par randiga, glad-byxor &
ett par enfärgade, i rött =)
En söt brosch satt fast på kortet,
passande med Lovikka ;)
Monica, du är en härliga vän, medmänniska
& underbar,
alldeles,
alldeles underbar =)
Dessutom -
- I dag har Amanda och jag varit på S:t Eriksplan

& träffat rara Frida & Marie.
Frida har kladdat med färg &
denna ljuvliga härva fick jag! Lycka =)
Entrådigt ullgarn
Thank U!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar