onsdag 4 april 2012

301 inlägg

Detta blir det 301:e inlägget,
Ja hopp, ja happ =)

Flera härvor & nystan har kommit i annan dager efter flytten.
Går igenom & tittar på vad det skulle vilja bli
& tänker på vad det ville bli när jag köpte,
bytte till mig, fick det en gång i tiden..

Amandas rum kommer att bli ett kombinerat lek- & hobbyrum =)
Hobby är ju lek & så utvecklande :)
(Nu kommer pedagogen fram i mig..)
Så i mitt huvud är planerna i full gång
med att komma på vad som ska finnas där inne
Det är bäst att jag börjar nu & kommer på,
Amanda lär nog vilja ha en del att säga till om så småningom =)

En del UFO´n fann jag med.. hmmm

En liten kom-i-håg-lista får det bli,
inte en att göra, utan bara för att komma ihåg vad som finns i gömmorna =)
Att-göra-lista låter så måste & kan bli så stressande & betungande..

Den är kort nu, men det finns flera, så jag får uppdatera =)

Min lista:
* Damson
* Sockar till Alma

(måste erkänna att ett par ufo´n inte finns längre,
de har gått till sälla jaktmarker..)

Så - berätta, hur ser din kom-i-håg-lista ut? *nyfiken*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar