lördag 14 april 2012

Vinnare i FlytTtävlingen

& idag är lilla Yllet, Amanda, 5 månader =)
Tiden går sååå fort!
Känns som det var igår hon tittade på mig för första gången
med sina djupa, mörka, vackra ögon..
Vi har firat med en ny matstol då fröken börjat äta mat
& kan sitta så bra =)
Det var riktigt härligt att sitta vid bordet & äta middag alla tre ikväll,
riktig Lycka :)

Andra som får Lycka är de som vunnit garn :O!
Hela 72 bidrag (Ja, det är 71 kommentarer,
så rätt så - men,
Susanne mailade mig och hade problem att kommentera,

så jag räknar Susanne som "kommentar #72")

Jag använda Slumpgenerator:& säger Grattis till #37 Kanonkulan
och& även Grattis till # 62 Ann

Kanonkulan får välja garn först & Ann får det andra :)
Maila mig namn & adress så kommer det garn i lådan =)

Det är roligt med utlottningar,
nu har jag flera nya bloggar att besöka
samt har blivit påmind om andra som jag släpat efter att läsa :)

Må Gott Alla & Tack För Att DU Ville Vara Med =)

7 kommentarer:

  1. Hej alla - jag redigerar antal tävlande i morgon, det var 71 kommentarer plus Susanne = 72, så redigeringen påverkar inte utfallet av vinnarna :)
    Ber om utdömt för detta!!
    Tack återigen för Ditt deltagande :)

    SvaraRadera
  2. Tack för ditt lotteri och grattis till vinnarna!

    SvaraRadera
  3. Tänk så fort det går, det känns ju nästan som det var igår du gick där med magen och väntade.
    Tack för utlottningen och grattis till vinnarna.

    SvaraRadera
  4. Grattis Amanda & grattis till vinnarna!

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinnarna som får härligt garn!!

    SvaraRadera
  6. Idag har ett paket lagts på en brevlåda nära mig...//hemlisvännen

    SvaraRadera
  7. Cecilia, =)

    Rosenvante, Det går verkligen fort! Men ändå känns varje dag som just den bästa av dem alla =)

    Sara, =)

    nattugglan, =)

    Hemlisen, Oj så spännande!! Kanske en till ledtråd med då för jag är nog strandad =)

    SvaraRadera